perjantai 19. heinäkuuta 2019

Pätkiksen päivä

Noh, aamulla mä heräsin ja pääsin tietty heti ulos;) Nyt oon yötki sisäsiisti, ni aika kova pissahätä mulla on aamuisin..

Aamuruuasta saan usein puolet treenaten, tänään me treenattiin ruutua. Mä muute pinkon sinne ruutuun aika kovaa, tykkään siit:)

Toisen puolen syön sitten isojen kanssa yhtäaikaa, kun tekee kuulemma perhesuhteille hyvää, syödä yhdessä;)

Tänään historiallisesti odotin omaan kuppia vapaana, enkä aidan takana. Sanovat että munsta tulee aikuinen;)

Eilisestä mun pitkin kertoa, kun olin mätsärissä ja siellä oli ihan hurjan paljon erinäköisiä koiria. Osaa olisin mennyt moikkaa (en saanut) ja osaa mä vähän pelkäsin, osan oisin syönyt (en saanut sitäkään)

Sain yhden pikkutytönkin itkee kun auoin sille suutani..

..ei sitäkään kuulemma saa tehdä:(

Omaa ihmistä en purrut eilen kun parisen kertaa, yksi riitakin vaan tuli ja hän halusi mainita erikseen, että hänestä ei eilen vuotanut verta, epäonnistuin puruissa siis;)

Mutta arvatatkaas mitä?? Mä nukuin viime yön vapaana alakerrassa, ei mitään pentu-aitaa, ei pissanurkkaa vaan ihan niinku isot koirat!!

Oma ihminen ilahtui pienestä ruskeesta vieressään kun heräsi joten varmaan saan ens yönkin olla sillai.

Nyt pitää mennä kiusaa isoja koiria, moikka!;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti