torstai 21. marraskuuta 2019

Voodoo osa 2

Viikko taas vierähtänyt, läksyinä meillä oli puhumattomuus ja sitä jkv tehty. Päivi kyseli sen vaikutusta ja ihan rehellisesti vastasin, etten ole juuri mitään huomannut.

Päivi piti alussa pienen teorian "tunteisiin takertumisesta" ja nyt rakkaat lukijat, lukekaa "lentsusuodattimen" läpi, koska mä en kyllä tajunnut😊

Ekaksi oli ihan selvää, ettei lähde tunnekuohussa mukaan, mutta sitten siihen tunteeseen pitikin jotenkin jäädä/keskittyä ja sitten mä tipuin..

..pakko nyt tässä kohtaa vaan noudattaa tuota alkua, jonka tajusin😉

Koiran kanssa sain sitten valita jatketaanko seisoskelua vai tehdäänkö toiminnallinen harkka, mä otin sen toiminnan😀

Tehtiin 4 temppua palkatta ( peruutus, kylki, sukulaku ja fus) lopuksi lelupalkka.

Tää meni tosi hyvin, Pätkis vastasi sosiaaliseen palkkaan tosi hyvin!!!

Loppuaika makoiltiin ja kerroin Päiville Pätkiksen vaikeasta lapsuudesta:(

Mä sain kehuja mun läsnäolosta👍 Ehkä tämä mun muussa elämässä pitkään harjoittelemani asia alkaa pikkuhiljaa onnistua myös koirien kanssa🤔

Läksyksi saatiin nyt vanhasta irti päästäminen, tässä oon omassa mielessä onnistunut tosi hyvin, mutta varmasti vielä on töitä tämän kanssa, jos kerran näkyy ulos🤔

Ja hidastaminen, tämän kyllä ostin!! Pitää nyt testata kiireettömämpää settiä!

Ensi viikkoon ja seuraavaan voodoon..

Kuva on vähemmän aivoja rasittavasta jumppahetkestä;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti