torstai 28. marraskuuta 2019

Voodoo osa 3

Tänään oltiin ainoat meidän ryhmässä ja saatiin näin Päiviltä yksäri;)

Paljon pohdittiin, maattiin, tehtiin ja laitettiin rasteja seinään;)

Rastit tuli siitä, että tajusin tänään kaiken👍🤗

Ekana pieni palkaton jossa mukana yksi tokojuttu. Tehtiin temppuja, åp ja seu, eli tulikin 2 tokojuttua, hupsista. No, summattuna olin tokoissa jäykempi mitä tempuissa..

..tää oli hyvä huomio, koska en tiennyt eron olevan noin selvä!!

Makoilu-osiossa ei mennyt tänään hyvin:(

Mä hallitsin tilannetta liikaa ja Äppi taas hermostui sen itsemääräämis-oikeuden viemisestä:(

Paljon pohdittiin mua vaivaavaa " millaisen tunnetilan opetat pennulle " Päivi hakisi rauhan ja omilla jaloilla seisomisen koirasta ja mä tykkäisin opettaa sen hyvän suhteen kautta..

..epäilemättä molemmilla tavoilla muodostuu sama lopputulos, nyt vaan pohdittavana , kumpi tie on parempi, ei nopeampi vaan parempi ja nimenomaan parempi Äppille🤔

No, tietty myös parempi mulle. Päivi painotti monesti että myös munsta täytyy tuntua hyvältä..

Kauhian vaikeaa tämmösten päätösten teko🙄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti